fredag 13. august 2010

GRAVID!

Så mange ting jeg nesten har blogget om, har lyst til å blogge om, og hvis jeg får disiplinert meg selv til å gjøre det - kommer til å blogge om. Men ingen av disse kanskje-bloggene kommer til å bli skrevet om før jeg får dette ut av systemet:


JEG ER GRAVIIIIID!!!!!!!!!!!!!! *Tregangerhurramegrundtogtredobbelsaltorundtitullhurraaaaa*


Jeg er superlykkelig, men allikevel har det ikke gått opp for meg.. Tror ikke det blir helt virkelig før magen begynner å ta form, og jeg har vært på ultralyd etc... Og for dere som lurer - nei, jeg har ikke vært hos lege enda, ja, jeg skal snart.. ;) :) Du kan tro folk tok av her borte i går kveld når vi fortalte at vi skal få en liten en! Simone som på en måte har 'adoptert' oss erklærte høyt at hun skulle reise sammen med oss til Norge og være hos oss til babyen er født! Hehe.. Nå har vi lært oss til å ta det folk her erklærer, lover og avtaler med en klype salt. Men vi vet hvor hjertene ligger hvert fall ;) :)


Vi har tenkt på navn, men det gidder jeg ikke legge ut her.. Virker så teit, og så plutselig kanskje vi ombestemmer oss, man vet jo aldri :)


Vi er veldig lykkelige hvert fall, jeg har endelig skjønt hvorfor det virka som at jeg ble mer sliten av å ta det med ro, mens Ole-Henrik hadde en 'normal' avslappning = mer krefter.. ;) :) Jeg har ikke vært morgenkvalm eller noe sånt, blir bare litt fort sliten. Så er jeg litt mer sulten enn vanlig, og begyner ner å merke litt det med å måtte tisse hele tida :P Sånn er det :)


Jeg må si jeg savner de nærmeste, tenker dere får et sjokk når jeg kommer hjem og er ca 5 måneder på vei! Haha! Blir moro =D Jaja.. Det var det jeg gadd å skrive om det for øyeblikket..

Ellers har jeg begynt å hekle en jakke til meg, i tillegg til en babygenser/jakke.. Har fått dilla på hekling kan man si, og her er prisen hvert fall halvparten av norsk pris om ikke mer. Så da benytter man seg av det! Har heklet litt andre småting også, under kan dere se bildene :)

Jakka blir i ca samme farge som bildet



Elefantballen Effi  



Tøfler til Skatten min og meg (mine er knall rosa)



 En babysmekke og babytøfler (jeg har trent litt siden jeg har en del andre venner som har små i vente)

Ingen kommentarer: